Årsmøte 2015

Lystige årsmøtedeltakarar
Medaljedryss: Åse 30 år i BMK, Torger, Janne, Kyrre og Saulius 10 år og Gunn Iren Hognestad 20 år i BMK og Inge 30 år i NMF.
Janne og Kjetil gjekk ut av styret, og fekk sjølvsagt blomar for innsatsen.
Årets musikant, Gunn Marit Solli

Årsmøte vart halde 20.02.15. Ny leiar er Bjørn Kverneland og ny i styret er varamedlem Gunn Marit Solli.

Medaljar som vart delt ut:

30 år i BMK og ny æresmedlem Åse Kyllingstad Hatteland
20 år i BMK Gunn Iren Hognestad
10 år i BMK Janne C. Lyngstad, Torger Reve og Kyrre E. Øien

Medaljar som ligg klar til dei som ikkje var på årsmøte: 30 år i NMF til Inge Nedrebø og 10 år i BMK til Saulius Trepekunas.

Kjetil Gudmestad og Janne C. Lyngstad gjekk ut av styret og me takker for godt samarbeid i styret og god innsats for Bryne musikkorps.

Etter årsmøte, som forøvrig gjekk fort og greit unna utan store diskusjonar, var dei som var svolte på My kitchen og hadde eit godt måltid.