for:

Spilleoppdrag

Ønsker du korpset til speleoppdrag kontaktar du Kristian M. Svanes, tlf 91326850, epost sjanker@gmail.com

Hugs at korpsmusikk er billig moro. Du får mye lyd for pengane!

Dugnad

Treng du dyktige og effektive jærbuar til en dugnadsjobb, kontakt Kristian M. Svanes, tlf 91326850, epost sjanker@gmail.com eller send melding via kontakt oss på sida her.

Medlem

Lyst til å byrja å spela hos oss? Kontakt Kristian M. Svanes, tlf 91326850, epost sjanker@gmail.com

Vi tek imot medlemmer på alle nivå.

Gukkenheimer

Ønsker du litt ompa-ompa eller stemningsskapande allsang til arrangementet ditt  kan du kontakte Bjørn Kverneland tlf 90799727 epost bjorn@ekkjo.com eller Eldor Fjermestad tlf. 900 63 53. Sjå og eiga side.

Bryne musikkorps
4349 BRYNE