Hei alle sammen, her er salgsgruppene til Oktoberfesten lørdag 21/9. Dere snakker sammen selv i gruppene og blir enige om hvordan dere jobber. Vi har sagt at hver gruppe må selge minimum 20 billetter.
Spør venner, slekt,naboer, lokal firma, egne jobber etc.. Den gruppen som selger mest billetter vil bli premiert Full pris - 350 kr, grupperabatt for grupper over 10 stk - 300 kr. Mat er ikke inkludert, men det blir ellers samme opplegg som ifjor👍 Vi kommer til å hente inn salgstall og gode tips og ideer underveis fra de ulike gruppene. Vi har et kjekt arrangement som vi vil dele med så mange som mulig😊👍 Kom i gang så fort som mulig👍 lykke til! Bryne 1: Elise, Tonje, Rolf, Solveig, Julija, Eldor Bryne 2: Kjetil, Einar, Ingunn, Eldar, Moshen, Simen Hersdal, Johnny Klepp 1: Bjørn, Kari, Inge, Anne Jorunn, Torger, Anne Kristine Klepp 2: Åse, Kyrre, Janne, Snorre, Gunn Marit, Leif Erik, Bryne 3: Marit, Berit, Ann-Iren, Ingrid, Simen Aase, Kristine, Lise Bryne 4: Kristian, Gustav, Siv Karin, Misaki, Laila, Siv Elise, Vincenzo
Dugnadsliste Oktoberfest 21.09.2019 Vi åpner teltet klokken 18.30 og da må alt være klart. Vi pynter teltet på lørdagen rett etter at de er ferdig med komlesalget (kl 17.00). Da står vi klar og rykker inn alle mann alle. Alle som kan møter opp klokken 17.00 og hjelper til å rigge opp pynten. Pynting av telt: lørdag 21.09 (oppmøte kl 17.00) Ansvarlig: Gunn Marit Gruppemedlemmer: ALLE Så mange som mulig for å få en effektiv pynting!
Arbeidsoppgaver: Pynte lokalene, henge opp Oktoberfestpynten på tak og vegger Ta med høy stige (BMK har egen, pluss vi kan vi låne en i tillegg fra tidligere jobben til Eldar), festemateriell, saks, tau Billettsalg: (oppmøte lørdag kl 17.00). Teltet åpner klokken 18.30 Gruppemedlemmer: Kl. 18.30-20.00: Elise og Tonje 20.00 -22.00: Sigrun og Liv. Arbeidsoppgaver: Sette opp eget telt foran inngangen for å trekke billettluken bort fra teltets inngang. Vi sjekker om allerede eksisterende telt står og kan brukes slik som i fjor(Elise kan du sjekke?). Selge billetter ved inngangen. Trenger 1 bord og 2 stoler. Vekslepenger og betalingsterminal: Ordner Mellombells Armbånd: Bruker opp resten av våre fra i fjor, Gunn Marit tar de med. Baren Ansvarlig: Mellombells Gruppemedlemmer: Kl. 18.30-23.00: Leif Erik og Kyrre (dere tar en pause når dere spiller). Kristine og Åse kan avlaste ved behov. Spilling (Gukken): Klar til spilling arrangmentet åpner klokken 19.00 Gruppemedlemmer: • Kjetil, Torger, Inge, Einar, Eldar, Eldor (Siv Karin), Bjørn, Gunn Iren, Janne, Johnny, Anne Jorunn, Gustav, Kristian, Arbeidsoppgaver: Første spille økt starter klokken 19.00, siste ca kl 22.30.
Vakter i døra: Før spilling: Kl. 18.30-20.00: Snorre og Simen H Etter spilling: Kl 21-23: Simen Å og Marit Ryddekomite: Ansvarlig: Gunn Marit Gruppemedlemmer: ALLE! Arbeidsoppgaver: Rydde rent, kaste søppel, tyrolerpynt tas ned på en slik måte at den kan gjenvinnes.
|