- Calella 07.10.-13.10.22
    - Berlin 2004

Båttur med Paddan på Gøtakanalen

Gøteborg 2006

Torsdag 28. september sette ein god gjeng korpsingar frå BMK seg i bussen på veg til Sandefjord for overnatting før ferjeoverfart til Stømstad TIDLIG om morgonen. På veg mot Gøteborg hadde me litt mat på ei vegkro, og henta likeså godt instrumenta ut frå bussen og arrangerte ein liten konsert der.

Første kvelden besøkte me den populære restautanten ”Oakleys”. Her hadde me ein fantastisk middag, og fekk oppleva eit imponerande sang- og danseshow.

Laurdag var tid for shopping og tur i sentrum, og me hadde ein times konsert på torget med veldig mange tilskodarar.
Utpå dagen tok me ein båttur/sightseeing med kanalbåten Paddan, og fekd då sjå det som var verdt å sjå langs Gøtakanalen.

Laurdagskvelden var det tid for berg- og dalbane m.m. i Liseberg. Då dei fleste hadde fått "sprunge av seg" åt me middag i ”Jernbanerestauranten” (ein restaurant som var bygd opp som togvogner - trur Terje kjende seg igjen her).

Så vart det plutselig søndag morgon og me måtte ta på heimveg.

Gøteborg 2006

Eldor lærer Saulius mer og mindre nyttige triks

Spilling på torget i Gøteborg

På kanaltur - her måtte vi være våkne og passe hodene da broene skulle passeres

Stor entusiasme i Liseberg

Konsentrasjonen på topp, mon hvordan det gikk?

På hjemtur, men veldig fornøyde med maten ombord