- Nissetoner i regn og blest
    - Julekonsert 8. desember 2007
    - Potetkulturkveld
    - Seminar 25.08.07
    - Dronningspeling 04.07.07
    - SommarBryne 23.06.07
    - 17. mai 2007
    - Abc-konsert 10.03.07
    - Kulturprisutdeling i Storstova 2006
    - Åpning av potetfestivalen 2006
    - 17. mai 2006
    - Stallen 5 år
    - 17. mai 2005
    - 17. mai 2004

Abc-konsert 10.03.07

Lørdag 10. mars startet vi på begynnelsen av alfabetet. Når vi vil komme til Å er veldig usikkert. Det som er sikkert er at starten på alfabetet ble en ubetinget suksess. Konseptet er enkelt: Vi spiller musikknumre av komponister på A, B, C og så bortetter. Vi kom faktisk ikke lenger til C denne lørdagen. Dermed har du mange fine konserter å se frem til.

Vår fremragende dirigent Saulius Trepekunas hadde for anledningen arrangert to kjente amerikanske folkesanger; Oh, Mary don't you weep og Pay me my money down. Her fikk vi hjelp av Harald Undheim på trekkspill....

....og vokalist Ola Hegrestad. Sammen med Ingve Serigstad på keyboard og resten av korpset på sine respektive instrumenter, ble nok dette musikknumrene som best slo an hos publikum.

Konsertdelen er i gang. Vi startet ut med Colonel Bogey og fortsatte med svisken Everything I do I do it for you tett følgt av Møllerens Irén, hvor også publikum fikk synge med.

Etter konsertdelen stod rekebordet klart. Store flotte reker proppfulle med rogn gled ned på høykant.

En glad gjeng fra Lye konstaterer at rekefiskerne i Bryne Musikkorps har vært akkurat langt nok uti Nordsjøen for å få fatt i de beste rekene. Hva gjør vi ikke for å få fornøyde gjester :-)

Janne Lyngstad var med i arrangement- komiteén. Ut på kvelden klarte hun å senke skulderene og konstatere at alt hadde gått akkurat slik det skulle.

Vel blåst! Korpsmedlemmer kan slappe av og "ta an ner" etter en velykket kveld.

Det er ikke for alle likt. Orlaug Oma tilbrakte store deler av kvelden i vaskekummen.