- Nissetoner i regn og blest
    - Julekonsert 8. desember 2007
    - Potetkulturkveld
    - Seminar 25.08.07
    - Dronningspeling 04.07.07
    - SommarBryne 23.06.07
    - 17. mai 2007
    - Abc-konsert 10.03.07
    - Kulturprisutdeling i Storstova 2006
    - Åpning av potetfestivalen 2006
    - 17. mai 2006
    - Stallen 5 år
    - 17. mai 2005
    - 17. mai 2004

Åpning av potetfestivalen 2006

Vi har vært på amorøs togtur med Jærbanen med Potetfestivalen som mål. Anledningen var åpning av årets potetfestival. Bondelagsleder Bjarne Undheim stod for den offisielle åpningen av festivalen (uten gris og med slips).

Potet-kåssør Egil Johan Ree hadde søkt på internett etter potetstoff, og delte sine tanker og humoristiske betraktinger med et lydhørt publikum.

Så startet den amorøse togturen. Beate (Marianne Kåstad) har etter utallige dater ikke hatt særlig suksess i kjærlighets- livet. Nå har hun søkt seg frem til bare-deg-og-meg- dott-love på internett og funnet følgende annonse: Jeg ønsker meg en Beate fin, som vil bli min, Ved potetåkeren skal vi bo, vi to.... Hun setter seg på toget i Stavanger med retning Bryne og Potetfestivalen.

Diktet er lagt inn av potetbonde Ottar fra Vigrestad - eller rettere sagt av Ottars mor som ønsker seg en svigerdatter. Ottar har aldri helt fått det til med jenter, men nå satser han alt på Beate. Han setter seg på toget på Vigrestad med retning Bryne og Potetfestivalen

Korpset er lykkelig innehaver av egen kondutør; Terje Haugland. Han kontrollerte togbilletter. kunngjorde stoppesteder og sørget for at toget var i rute under hele arrangementet.

Bondelagsleder Bjarne Undheim

Toget gjør stopp på utvalgte stasjoner hvor korpset underholder med potetmusikk. I forgrunnen ser en toget som tøffer av gårde på Jærbanen. Toget var velvillig utlånt av Espen Haarr.

After six underholdt med egenproduserte jærske tekster til kjente melodier. Potetfestival-slageren "Brennevin av pimpernell" var selvsagt på programmet.