- Førjul
    - ABC-konsert
    - Basar Undheim

Julekonsert

Bryne musikkorps har igjen arrangert julekonsert med skulekorps. Dette året deltok Lye, Undheim & Eikeland, Bryne og Tu.

03.12.11

Fullt hus i møllå og mange fine framføringar av dei forskjellige korpsa. Tu skulekorps imponerte nok mest med sine mange medlemmer og sceheshowet sitt med framføring av bl.a. høner på bytur. Her var både høns, bønder og Blues Brothers. Kjekt med bevegelse på scenen i tillegg til musikken.

Fellesnummer med På låven sitter nissen og Deilig er jorden vart mektig med alle musikantane i lag. Veldig gildt!

Sjølvsagt kom nissen på besøk, og til avslutning var det tradisjonen tru åreloddtrekning.